Er is iets misgegaan! Probeer opnieuw

Zijn onderstaande gegevens juist?

Om aanpassingen door te voeren kies voor 'Vorige'. Om de vordering op te sturen kies voor 'Vordering indienen'.;

Gegevens niet betalende klant

Er is iets misgegaan! Probeer opnieuw

Er is iets misgegaan! Probeer opnieuw

Uw nieuwe incasso-opdracht is ingediend en wordt verwerkt.



Dit veld is vereist.
  1. Download het template en vul de gegevens in. *
  2. Kies de eisende partij (mocht u er 1 missen, neem dan contact op met GGN).
  3. Sla het bestand op en sleep/upload het bestand hieronder en klik op 'Volgende'.
  4. Controleer de gegevens en klik op 'Verstuur'.
  5. Ga naar 'Ingediende vorderingen' om het resultaat te bekijken.

* Let op! Voor klanten die in het buitenland wonen of gevestigd zijn, is aanlevering via het Excel-bestand niet mogelijk. Gebruik in dat geval het contactformulier. Wij nemen vervolgens contact met u op.

Lukt het niet met de bovenstaande stappen? Vul dan ons contactformulier in, en wij nemen contact met u op.

* Let op! Voor klanten die in het buitenland wonen of gevestigd zijn, is aanlevering via het Excel-bestand niet mogelijk. Gebruik in dat geval het contactformulier. Wij nemen vervolgens contact met u op.

Selecteer een keuze.
De headers in dit bestand hebben niet de juiste naam en/of volgorde Het bestand is corrrupt De indeling van dit bestand is onjuist Dit bestand bevat meer dan 250 rijen

Er is iets misgegaan! Probeer opnieuw

#
* Uw referentie
* Soort relatie
* Naam
Tussenvoegsel
* Voorletters
Geboortedatum
KvK nummer
* Straat
* Postcode
* Huisnr
Huisnr toevoeging
* Plaats
*Land
Telefoonnummer
E-mailadres
IBAN-nr.
* Factuurnummer
* Factuurbedrag
* Factuurdatum
Vervaldatum
Omschrijving
Reeds betaald
Betaaldatum
{{index+1}}

Geen gegevens gevonden

Een of meedere velden bevat een fout. Controleer de velden en probeer opnieuw.

Let op: Sommige referenties zijn al in gebruik. Vorderingen met dezelfde referentie worden samengevoegd tot één dossier.

Het bestand is succesvol ingediend.